Monday 17 June 2013

Pengedar Sah Shaklee Penang, Sg Petani dan Kulim




Assalamualaikum dan Salam sejahtera

Tak Kenal Maka Tak Cinta !!!!

Saya  Liana, Shaklee independent distributor  Pulau Pinang/Penang  ID no 964236…COD area Seberang Perai Utara(Kepala Batas,Bertam, Penaga ),Seberang  Perai Tengah (Seberang Jaya, Bukit Mertajam, Bandar Perda  ) dan juga di Kawasan Sg Petani dan Kulim, Kedah.

Shaklee Kedah ,Perlis,Perak


Sekiranya diluar kawasan COD, saya akan pos melalui Poslaju/Gdex/Nationwide.

Jika anda mementingkan kesihatan dan kecantikan dalam masa yang sama, sudah tentu anda memilih SHAKLEE.. Selama lebih 50 tahun sejak tahun 1956, Shaklee memastikan produk-produk kesihatan terunggulnya adalahTerjamin 100% Semulajadi, Selamat dan terbukti Berkesan kepada anda dan keluarga tersayang.

Setiap tahun Shaklee melaburkan sejumlah wang yang besar dalam membuat kajian dipelusuk dunia untuk mencari ramuan asli semulajadi. Setiap ramuan yang ditemui menjalani lebih 350 kajian keselamatan & kesihatan. Shaklee meneruskan kajian terhadap lebih 80,000 ujian berkualiti termasuk ujian-ujian klinikal setiap tahun bagi menjamin ketulenan dan perlindungan bagi setiap produk keluarannya.

Jutaan insan telah bertukar kepada produk nutrisi Shaklee sebagai satu tahap kualiti kehidupan kini tibalah masanya untuk anda pula. Ingatlah, sediakan payung sebelum hujan. 

Pevention is way Better than Cure!!!

Contact saya jika anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang Vitamin Superb ini dan Sekiranya anda membeli, anda akan dapat consultation percuma dari saya. 


JOM BERUBAH! SIHAT BERSAMA SHAKLEE

Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No :964236]
♥ Contact No : 014 - 6188 156 (sms / whatsapp / WeChat )
♥ Emel : vitaminsemulajadi4u2c@gmail.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share.


'Sharing Is Caring'

No comments:

Post a Comment